субота, 02. јул 2011.

Unapređenje kreativne svesti. Dizajn budućnosti

Svedoci smo činjenice da, u današnje vreme, uspešan marketing podrazumeva moderno i savremeno prezentovanu ideju. Pojam brenda svakako je obeležio baš ovo razdoblje u kom trenutno živimo okruženi tehnologijom, novim naučnim dostignućima i mogućnostima.
Šta čini jedan brend? U dve reči - prepoznatljiv kvalitet. To znači da treba negovati autentičnost, svrsishodnost i da se treba hrabro suočiti sa promenama koje vreme diktira. Težiti što boljoj vizuelnoj prezentaciji onoga što čini dati brend jer smo svesni istine da ambalaža prodaje. Možete imati najsposobniji, najobučeniji kadar i najkvalitetniji proizvod ali ukoliko ne unapređujete sliku koju šaljete na tržište, potencijali koje posedujete mogu proći nezapaženo.
Iako se ovo može odnositi pre svega na neki lični biznis, podjednako je primenljivo i na ideju osobnosti čoveka. Praćenje trendova možda se ne čini kao privlačna ideja onima koji su svesni snage unutrašnje vrednosti naspram spoljašnje prolaznosti, ali življenje u korak sa vremenom od nas zahteva i ovu vrstu prilagođavanja.
Unapređenje naše kreativne svesti ali bez obaveze da baš sve savremene tendencije razumemo i prihvatimo.
Jednostavno, dizajnirajmo svoju budućnost.
Na isti način na koji današnji dizajn oblikuje našu svest.

Нема коментара:

Постави коментар