субота, 20. август 2011.

Metro vs.Balkanac


Da li spadate u grupu onih žena kojima prija pojava urbanih, urednih i negovanih muškaraca, popularno nazvanih metroseksualcima ili naprotiv smatrate da koncept "pravog muškarca" treba da ostane obeležen slikom manje prefinjenog i manje "sređenog" predstavnika muškog roda?
Metroseksualizam  se pojavio kao reakcija jednog dela muške populacije na sve veće zahteve koje savremene žene imaju i koje očekuju da njihov muškarac ispuni. Vremenom, pojam metroseksualca prevazišao je fizičke okvire i evoluirao u sliku samopouzdanog, modernog i negovanog muškarca. 3 u 1. Metro momci svesni su sebe i svojih potreba, podjednako ulažu kako u svoju spoljašnjost tako i u svoju unutrašnjost, ne prezajući od toga da sopstvene estetske kriterijume postave visoko. Ipak, kako živimo u prilično zaostalom, da ne kažem zadrtom “balkanskom”svetu, postoje i one grupacije kako muških tako i ženskih osoba, koje će ovim modernim izdancima muškog roda nalepiti etiketu geja. Nedovoljno muškog. Pitam se, da li su predrasude i neznanje dovoljni da ono što je napredno, savremeno i i te kako pohvalno zadrže na rubu podsmeha, nepriznatog i neprepoznatog kvaliteta? Jer devojke, ruku na srce - sve bismo mi pre uživale u društvu namirisanog, doteranog i samosvesnog muškarca koji nas neće "počastiti" dozom svoje nehigjene i nekulture opravdane terminom “100% muško, proizvedeno u Srbiji”.Sa sličnim gledištem susrela sam se pre nekog vremena kada sam, od tada dobre prijateljice, dobila komentar: "Ali on ima kožu bolju nego ja u vreme kada su me mazali Bekutan kremom!" Da li je toliko teško shvatiti i prihvatiti da muške kozmetičke kuće imaju svoju svrhu i da različitost pola ne uslovljava i drastičnu razliku u tretiranju sopstvenog tela?
Naravno da granica negde mora biti povučena kako bismo mi i dalje nosile epitet lepšeg a oni snažnijeg pola. Ali snaga i neurednost nisu sinonimi i ne isključuju jedno drugo.Živimo u veku kada je moguće imati sve i kada je rušenje barijera koje sputavaju, jedan od preduslova ispunjenog i vrednog života. Čemu onda podsmeh nad onim što je novo i drugačije?  Prvo upoznajte pa onda sudite.
A do tada, a i dalje, ja volim Metro.

Нема коментара:

Постави коментар